انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

فقط دوستت دارم........

من می خواهم بدانی ، امروز و هر روز


می گویم دوستت دارم، این فقط یک کلمه نیست


با یک معنی ساده....
..


این یک احساس است، در کنار قلب من


یک عاطفه است که وجود دارد به خاطر تو...


به خاطر تو، به خاطر تو، به خاطرتو


که قلب مرا روشن می کند، کلماتم را، زندگیم

را روشن می کند...


دوستت دارم یعنی تو برای من شادی می آوری ،

و به من آرامش می دهی...


دوستت دارم یعنی تو بهترین کس منی


کسی که می توانم به طرفش بروم؛

 

کسی که می توانم به او اعتماد کنم...


دوستت دارم یعنی تو شگفت انگیزی


انکار ناپذیرو همینطور عجیب خیلی عجیب

 

عجیب تر از اونی که


فکرش را می کنم
..........
....
..

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 25 اسفند 1391 ساعت 23:08 http://ro0oz.blogsky.com

دوستت دارم چون یادآورخاطرات خوبی....

دوستت دارم چون دوستی قدیمی و پاکی

سلام عزیز دل
خوبی
قبل سال جدید اومدم عید تبریکی..انشاالله سال خوبیو شروع کنی

منم سر سفره عید دعا کنی..

hamid 30 اسفند 1391 ساعت 07:26 http://www.tribune90.blogsky.com

سلام.جالب و زیبا
www.tribune90.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد