انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

خسته ام ....

انقدر خسته ام که خود را حتی در اه کشیدن ناتوان احساس می کنم


انقدر خسته ام که نمی خواهم با کسی سخنی گویم از احوالم 


انقدر تنهاییم که احساس می کنم فرقی برای هیچ کسی ندارد احوالم 


انقدر سکوت کرده ام که از یاد رفته ام ..... یادم حتی رفته است که هیچ وقت در یاد کسی نبوده ام


انقدر سردم است که از امدن زمستان به وحشت افتاده ام 


و انقدر بی حس شده ام که هیچ رد پایی در خود از احساس نمی بینم


.........................................................................................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد