انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

چی بگم...........

ریسمان پاره را می توان دوباره گره زد
دوباره دوام می آورد
اما هر چه باشد ریسمان پاره ای است
شاید ما دوباره همدیگر را دیدار کنیم
اما در آنجا که ترکم کردی
هرگز دوباره مرا نخواهی یافت!



پر از حرفم پر از سکوت پر از پرواز

احساس عجیبی دارم احساس می کنم خیلی از زندگی عقب هستم


احساس می کنم از زمان جا مانده ام و دوستانم یکی یکی از من جلو می زنند


چه حس عجیبی دارم خودم هم نمی دونم چرا اینطور شدم


حرف برای گفتن دارم اما .................................