انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

به امید دلی که هیچ وقت نشکنه تمام دلها را می گویم

یادت باشه وقتی همه کس کسی میشی
اون بعد تو بی کس میشه
یا برا کسی همه کس نشو یا اگه شدی  
مراقب بی کسی هآش باش.
 
امروز صبح ساعت 8:43 است دیشب واقعا دلم گرفته بود شاید در یک ثانیه 30 بار به
مبایل نگاه می کردم
نمی دانم منتظر چی بودم اما چک می کردم چه می خواهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما به خدا قول دادم دیگر کاری
با ادمها نداشته باشم دیگر کاری با بنده هاش نداشته باشم مرا سخت
ازرده ساخت چه جالب است به او گفته
بودم که نمی خواهم به کسی وابسته شوم شاید خواست انتقام
 این حرف را بگیرد و جالبتر اینجاست که هیچ کاری
هم نکرده که من اینطور شیفته شدم
خوش بحالش چقدر خوش است  چرا که احساسی ندارد یعنی بهتر بگویم احساسی
مانند
من ندارد شماره اش را هنوز دارم روزی 100 بار
می خواهم شماره را دایر کنم اما باز می گویم مگر یادت نیست
که خودش گفت دیگر
 حرف نمی زنیم .... کاش برای مدتی تصادف می کردم و یک فراموشی طولانی
می گرفتم وقتی به
هوش که می امدم حتی خودم هم را نمی شناختم کاش ......

به امید دلی که هیچ وقت نشکنه تمام دلها را می گویم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد