انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

فقط می خواهم خودم باشم

نمی خواهم شبیه کسی باشم نمی خواهم ؛ نمی خواهم جای کسی را بگیرم نمی خواهم 


از امروز می خواهم تنها باشم نه به کسی عادت کنم نه از کسی توقع داشته باشم اگر هم 


دلم گرفت می نشینم و با خودم گپ می زنم نمی دانی چه حالی دارد یک کلمه را دو بار برای 


خودت تکرار کنی و قطره اشکی در خلوت بریزی دوستی های این زمانه فقط سرگرمی و فریبی 


بیش نیستند دوستی های این زمانه فقط این است که لحظه ای خوش باشند ................


وقتی این را می دانی ارام باش ارام ترا از شب وقتی این را می دانی بی توقع باش حتی 


از خودت هم توقع نداشته باش نه جای کسی را بگیر نه رابطه ای را شروع کن و نه......


و اگر در خواب دیدی بگذر از ان چرا که دنیایی واقعی تو انقدر خط خطی است که به خواب 


هم نمی شود اعتماد کرد . خوشحالم چون اینجا هیچ کسی نیست که مرا بخواند چون


اینجا هیچ کسی نیست که مرا بداند .... اری اینجا ازادم بهتر بگویم اینجا کسی نیست که 


تا بخواهم حرف بزنم صدایم را قطع کند و مرا نادیده بگیرد خوشحالم چون اینجا کسی نست 


که بگوید تو هنوز بچه ای من بزرگم خیلی خیلی چون احساس دارم من بزرگم چون می دانم


هیچ کس بدون خدا یارم نیست من بزرگم اری چون خدایم بزرگ است من تنها نیستم چون


خدایم با من  است من می دانم چون خدایم مرا افریده است دوستت دارم خدا جان چون تو


تنها کسی هستی وقتی سخن می گویم سکوت می کنی و گوش می دهی خدایا تو با زمینی ها 


فرق داری  و خوشحالم که با تو دوستم