انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

با خودم هستم.....


چندیست که دریافتم تنها دوست خوب خودم خودم هستم چون هیچگاه از خودم رنجور نمی شوم

چون هیچ گاه خودم را تنها نمی گذارم اگر کسی دیگر به زندگیم بیاید باز هم با خودم دوستم

از امروز می خواهم برای خودم باشم از دوستیهای تظاهری خسته شدم

امروز دوستی فردا که می خواهم باشی سرت جای دیگری گرم است پس بدون اینکه

از کسی شکایتی داشته باشم پس با خودم می مانم از کسی هیچ توقعی ندارم سلام بر خودم

خاطرات....

دوباره ازارم می دهد بوی خاطراتی که از دور به مشامم می رسد عکس های که ناخواسته می بینم

صفحه اینترنتی که باز می کنم و نام تو را نا خواسته در ان می بینم چه دنیایی است

دیگر به این اینترنت هم نمی شه اعتماد کرد این روز ها خیلی با من سر لج است

فیس بوکم را می گویم تا باز می کنم تو را می بینم تمام تنم می لرزد

از دیدنت انگار همین دیروز بود شاید هم امروز من هنوز دارم در گذشته زندگی می کنم

گذشته ای که هیچ چیزی نبود اما گاهی واقعا ناخوانده عاشق گذشته می شوم

و دلم برای ان لحظه های تنگ می شود چه دنیایی است باز ارامشم را به هم زد

................