انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

مـــــن فـــقــــط دوســـتـــــت دارم...

مــی‌ گــویـنـد ســـــاده ام

مــی گــویــنـد تــــو مــــرا با

یــک جمــــلـــه

یـــک لبـــــخـنـــد

بــه بــازی‌ میـــــگیــــری

 مــی‌‌گـــوینـــد تـــرفنــد‌هـــایت، 

شـــیطنـــت هــــایت

و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم

مــــــی‌‌گویند ســــاده‌ام

اما تـــــو این را باور نکن‌

مـــــن فـــقــــط دوســـتـــــت دارم

همیـــــــــن

             .....و آنــــها ایــــن را نمـــــی‌‌فـــهمنــــد

نظرات 2 + ارسال نظر

قشنگه

سرباز 8 بهمن 1391 ساعت 10:38 http://mylifedays.blogsky.com

قشنگ بود عزیز....خیلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد