انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

پر از حرفم پر از سکوت پر از پرواز

احساس عجیبی دارم احساس می کنم خیلی از زندگی عقب هستم


احساس می کنم از زمان جا مانده ام و دوستانم یکی یکی از من جلو می زنند


چه حس عجیبی دارم خودم هم نمی دونم چرا اینطور شدم


حرف برای گفتن دارم اما .................................



نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز 7 آذر 1391 ساعت 18:24 http://mylifedays.blogsky.com

حرف برای گفتن داری اما دل و دماغ گفتن نداری. نه؟
حس بدیه. تجربه اش کردم. حد اقل فک میکنم تجربه اش کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد