انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

نگرانم.........

هنوز نتونستم خودم را رو به راه کنم هنوز نتونستم خودم را قانع کنم .....


هنوز نتونستم با دلم کنار بیام .... هنوز نتونستم پرستار خوبی باشم .....


هنوز نتونستم همدم خوبی برای دلم باشم ..... نگرانم .......................


هنوز نتونستم...............................................................................



نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز 10 آبان 1391 ساعت 16:45

البته مسئله کوچکی هم نیست حتما که بشه به این سادگی باهاش کنار اومد. نمیدونم. ولی یه فکری بکن به حال خودت. اینجوری که نمیشه آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد