انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

داستان

دوست  دارم قصه بگم غصه ای من باشم تو باشی .... دوست دارم چیزی که بود را


به تصویر بکشم می دونم حتی تصورات هم سخته چند روزی است که با خودم خلوت کردم


می خوام بدونم چی بدست آوردم و چی از دست دادم می خوام جمع ببندم اما باور کن


چیزهای که از دست دادم بیشتر است .... هر قطره قطره اشکم که ریخت کم نبود خیلی بود


یک عالمه بود


می دونم ارزشی برای تو نداشت اما اونها از اعماق قلبم سرازیر می شد حس دیگه ای


دارم نمی دونم چی می خوام سر در گم هستم صبح که می رم سر کار هیچ برای لذت


بخش نیست یعنی بهتر بگم مثل سابق نیست کجا کتاب سر نوشت جا مانده ام نمی دانم


در کدام کوچه بن بست گیر کرده ام نمی دانم وقت می دانم خیلی داره کند می گذره


هیچ چیز برایم خوشایند نیست ....... نمی خوام بگم دلم برای تو تنگ شده نه


چون دیگه شک دارم دلی برام مانده باشه ....... من دوست دارم تنها باشم خیلی تنها


برم یک جای دور اما خیلی چیز ها مانع است خانواده ام , درسم , کارم , دوستانم


........................................................................................................................


نظرات 4 + ارسال نظر
شکوفه 12 شهریور 1391 ساعت 15:52 http://tela.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری .
باتبادل لینک موافقی؟

20rank 12 شهریور 1391 ساعت 16:08 http://20rank.com


سیستم پر قدرت افزایش بازدید بیست رنک:
سیستم ثبت سایت در موتورهای جستوجو
ابزارهای بهینه ساز برای وبمسترها
سیستم سئو سازی
سیستم تبادل بازدید
سیستم تبادل لینک
سیستم لینکباکس
سیستم تبادل بنر
همراه با جوابز
20rank.com

سرباز 12 شهریور 1391 ساعت 20:49

آدم نباید توی این چیزا دو دو تا چهارتا کنه. ساید خیلی چیزا رو از دست داده باشی و الآن حتی پشیمون باشی از اینکه وارد این معامله شدی. ولی این رو بدون هیچ چیزی و هیچ چیزی جای لحظات خوشی که باهاش داشتی رو نمیگیره. این خاطره ها هرچند خیلی خیلی تلخ میشن بعضی وقتا،ولی آدم بدون این خاطره ها افسرده تر میشه. باور کن...

آخی! 24 شهریور 1391 ساعت 22:12

آخی خیلی دلم سوزید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد