انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

یک مشت حرف

فاصــــله تان را با آدم هـــا رعــــایت کنــــیدآدم ها یــهو می زنن روی ترمــــز

و اون وقت شمــــا مقصـــــری !!

.

.

.

.

.

 در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ... آسمان را دریاب ...

 
+ من که برات دعا کردم به عشق زمینیت برسی ... !

همین الان یاد یه جمله ی پر از خاطره افتادم ...

.

.

.

.

.

احـْـسـاسْ را فَـلَـکـْ  نـَـکُـنـیـم .

ایـن طِـفـل  ِ مَعـصـوـم ،

 چه می دآند  مَـنْـطِـقْ چـیـسـتـ ...

.

.

.

.

.

چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر میکنی ؛
 
و بر خلاف میلت میگی : دیگه دوست ندارم نمیخوامت ....
 
این جمله رو بشنوی :

غلط کردی چه بخوای چه نخوای مال منی ... !!!
.
.
. 
.
.
از یــــک جــــایی بــــه بعــــد


دیگــــــه نــــــه


دســـــــت و پــــا مــــی زنــــی


نـــــه بــــال بــــال میــــزنــــی


نـــــه دل دل میــــــکنی


... نـــــــه داد و بیــــداد میــــــکنی


نــــــه گــــریــــه میـــــکنی


نـــــه مشتتـــــو میــــکوبی تــــو دیــــوار


نـــــــه ســــرتــــو مــــیزنی بــــه دیــــوار


نــــــــــه.....


از یــــــه جــــایــی بـــه بعـــد فقـــط سکـــوت میکنـــــی ..!
.
.
.
.
.
روی سنگ قبرم بنویسید:

عین نخودچی های ته اجیل بود

وقتی هیچ چیز دیگه ای نبود می اومدن سراغش
.
.
.
.
.
کاش حداقل انصاف داشتی

و مهربانی ام را بهانه ی رفتنت نمیکردی

تا من مجبور نشوم هر روز سنگ را نشان دلم بدهم

و بگویم اگر مثل این بودی

اونمیرفت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد