انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

سلام خدا......................

سلام خدا شنیدی ؟ اون چیزی که من امروز شندیدم تو هم شنیدی ؟

اگر شنیدی پس چرا فقط صدای گریه های من می یاد چرا خدا ؟؟؟؟؟

مگه نمی گی دوستم داری بیا فقط یک امروز بیا فقط یک امشب با من باش

پا به پام گریه کن امروز روز سخته سخت تر از دیروز ... دیروز خوب بود می دونستم که

می بینمش اما امروز این طور نیست قرار دیگه نه بینمش خدا تو چرا ساکتی نکنه

خودت هم تو کار خودت موندی نه خدا ناراحت نباش من تحمل می کنم یعنی تو می گی

که تحمل کنی خدایا غصه نخور مگه خودت نمی گی یک روزی خوب میشه خوب ازمن

هم شاید یک روزی خوب شه اگرهم نشود مهم نیست خدا می دونم سخته اما .............

با گریه یک کاریش می کنم

فقط اشکامو نگیر .... بزار باهاشون حرف بزنم خدا یعنی دیگه نمی بینمش

مگه نگفتی کوه به کوه نمی رسه ادم به ادم می رسه نوبت ما که شد نه

می گه نمی گی زمین گرده اما اینطور نبود....

می گه نگفتی ادمها مهربونن اما نبود.... یعنی خدا همش شوخی بود یعنی خدا

می تونم .... می تونم امروز و فردا را تحمل کنم نکنه این هم شوخی است

مگه نمیگی خیلی به ما نزدیکی پس چرا پس چرا ........................ هیچی نمی گی

چرا سکوت دل من شکسته تو چرا سکوت کردی من که گفتم عیبی نداره تو ناراحت نباش


..................................................................................................

نظرات 3 + ارسال نظر

نمیگم زمان همه چیز و درست نمیکنه ولی آرومتر میشی

سرباز 11 تیر 1391 ساعت 08:31 http://mylifedays.blogsky.com/

آخی...
چی شده آخه عزیز؟ میفهمم چی میکشی. کاش ما آدما میتونستیم به هم دلبسته بشیم ولی وابسته نشیم. گذر زمان خیلی چیزا رو حل میکنه. مشکلات در زمان حل میشن و این خصلت خوبیه که زمان داره. به گذر زمان اعتماد کن و منتظر حادثه های خوب زندگیت باش. این پایان زندگی نیست و زندگی تو همچنان ادامه داره. باید ادامه داشته باشه. سخته، خیلی سخت. ولی به هر حال درست میشه. خیلی خیلی بهتر از این میشه اوضاع و احوال. به خدا و گذر زمان اعتماد داشته باش.
موفق باشی

mehri 14 تیر 1391 ساعت 11:41 http:///http://absooloot.blogsky.com/

khili az matnet khosham omad manam ba gerye sar mikonam khoda ono az man gereft va kari kard sang shod ghalbam ama hanooz b yadesham va asheghanevar doosash daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد