انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

همش دلتنگی

گاهی خسته می شم از این همه دلتنگی که با خود دارم نمی دانم وزنم را

زیاد می کند یا کم ....اما همیشه همه جا با من است

نمی دانم حرف حسابش چیست ؟؟؟؟؟

امروز بد جوری هوای گریه دارم این حس کی تموم می شه چه وقت می شه صبح بشه

بیدار بشم بعد ببینم دلم هوای هیچ کسی رو نداره ببینم دلم برای هیچ کسی تنگ نیست

شب که می شه خوشحال می شه که صبح دیگه خوب می شم اما هر روز از روز دیگه بدتر

میشه دیگه خسته شودم.....




مگه اونی که دلتنگشم چی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز 8 تیر 1391 ساعت 21:43 http://mylifedays.blogsky.com/

دلتنگی بد دردیه. درکت میکنم.
سر نمیزنی به ما دیگه؟

mehri 11 تیر 1391 ساعت 09:12

dooset daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد