انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

چند حرف

گــاهــی دِلَــــــم مـی خــواهـــد ..

وقـــتـــی مـــثــلِ کــــودکــــی هــایـم بّـــــغـــض مـی کــنم ..

خـــــــــدا از آســــــمــان بـه زَمـــیــن بیــایــــــد..

اَشــــــک هــایـــم را پـــاک کــــند ..

دَســـتــــم را بــگـــیـرد و بـــگــــویَــــــد :

ایـــنــجــا آدَمـــهـــا اَذیــتــت مـــی کّــــنـنـــــــد ؟؟

بـــیــــــا بــــــرویـــــــم ..

 

 

 

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانش نمی کند!

کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند...

و حرف هایی که معنیشان را خیلی دیر می فهمیم..

 

 

 

هرچیزی زمانی دارد..

نفسم هم که باشی...

 دیر برسی رفته ام...

 

 

 

از مرگ نمی ترسم من فقط

 نگرانم که در شلوغی آن دنیا او را پیدا نکنم....!!!    

 

 

 

هـر کــی بــه مــا رســید مــال یکــی دیگــه بــود!

از مالکــین محــترم خواهــش میکنــم معشــوقه هایتــان را جمــع کنید از این وسـط تــا بچــه مــردم روشــون حساب نکنــه . . .

 

 

 

 

کمی دروغ بگو پینوکیو….

دروغ های تو قابل تحمل تر بود !

 به خاطر کودکی بود و شیطنت …

 به خاطر این بود که دنیای آدمها را تجربه نکرده بودی که ببینی یک دروغ ،چه ها میکند !

 این جا آدمها دروغشان به بهای یک زندگی تمام میشود ! به بهای یک دل شکستن !

 اینجا دروغ ها باعث مرگ عشق و اعتماد میشود !

 این جا آدم ها دروغ های شاخ دار می گویند بعد دماغ دراز خود را جراحی پلاستیک می کنند !!!

 

 

 

سیگار را روشن کرد.

 نه به خاطر دلیل احمقانه ی بزرگ شدن

سیگار را روشن کرد تا در تنهایی دردش را هضم کند.

سیگار خاموش شد ولی دردش خاموشی نداشت

 

 

 

هــر شب خـواب مـے بینم سقــوط مے ڪنم از یڪـ آسمانـ خـراش(!)

 و تـــــو از لبـہ ے آטּ خــم مے شـوے و دستــم را مــے گیرے/.

 سقــــوط مـے کنم هـرشـب از بـام شـب و اگـر تـــــو نباشـے(!)

 ڪـہ دستــــم را بگیـرے بـــدون شــڪ صبـحگـاه جنــازـہ امـ را در اعمــاق دره ـہا پیــدا مـے ڪنند.(!)

 

 

 

نـــه چـــمــدان داشـــت ؛

نـــه روزنــامــه ؛نــه چــتـــر!

 عـــاشـــقــش شـــدم !

ازکـــجـــا بـــاید می فــهمیدم مســـافـــر اســـت؟

 

 

 

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

 

 

 

 

تنهایی یعنی من ....منی که نمیتونم به اونی که میخوام برسم . .

 

 

 

حـــوّا هــم کـه بُـغض کــند

 حتّــی خــدا هــم اگــر سـیـب بیـــاورد ،

 چـــیزی بـه جـــز آغــوش ِ آدَم آرامـش نمــی کــــنَـد..

 

 

 

تکه ای از تو جایی کنار شانه ام جا مانده .

دلم که می گیرد سرم را روی شانه خودم می گذارم ،

 تو می گویی :

 -آرام باش عزیزم ! ... من می شنوم !

 

 

حالم خوب است....

اما، گذشته ام درد می کند

 

 

چه داروی تلخی است ....

وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو

و مهربانی با سنگدل

 

 

مشکل از تو نبود-

از من بود

با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود

 

 

شب لالایی اش را گفت اما؛ بخواب نرفتم هنوز.....

در جایی بیداری ، باکسی ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد