انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

امتحان

نمی دونم چرا احساس می کنم خوابم باور کن هیچ باور نمیشه که بیدارم..... خدایا

این چه امتحانی است خدایا میشه من برگمو بزارم خدایا باور کن خسته ام .....

خدایا دیگه ازم امتحان نگیر .... و توان خواندن و نوشتن ندارم .... خدایا کجایی تو چرا

خبری ازم نمی گیری چرا نمی گی نمرم چند شده چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا پشت کدام کوه پنهان شدم که نمی بینی مرا نمی دانم خودم کجا هستم

که قابل دید نیستم خدایا باور کن توان ندارم ..... خدایا بگیر برگمو من نمی تونم

ادامه بدم باور کن باختم مرا بیش از این بازنده نکن می دانم در این چند وقت

خیلی بد گفتم حتی به تو ...... می خواهم بگویم تشکر  بخاطر دوستم که به من

دادی اما خواهش هم دارم  ...... برگه ام را بگیر خسته ام مرا با دستان خود خاک کن

نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز 31 خرداد 1391 ساعت 16:04

کاش یه آدرس ایمیل از خودت بذاری. میخوام یه متنی برات بفرستم...

سرباز 31 خرداد 1391 ساعت 16:05

لطفا این پیام رو پابلیک نکن. واسه خود خودت نوشتم.

چرا انقد غمگین مینویسی؟ چرا انقد احساس ضعف و ناراحتی میکنی؟ چرا انقد ضعف نشون میدی؟ من توی زندگی یه چیزی فهمیدم عزیزم. دوست دارم تو هم بهش فک کنی. خدا هیچ وقت به آدمای ضعیف کمک نمیکنه. اگه میخوای خدا کمکت کنه، باید بزرگ بشی و قوی. اصلا به خدا چشم امیدی نداشته باش وقتی فک میکنی این همه خسته و ناتوان و ضعیفی. نمیخوام از این حرفای روانشناسانه و اینا بزنم. ولی تو رو به هر کی دوست داری، اگه زندگی و این روزای طلاییت برات مهمه، یه کم حالت رو بهتر کن. خودت باید برای خودت کاری کنی. هیچ کس نمیتونه. نه دوستت، نه خونوادت و نه خدا. خود خودت...

سلام.
خسته نباشی
امتحان..........
کارت حرف نداشت.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد