انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

خدایا کمکم کن........

خدایا کمکم کن که سکوتم را نشکنم .... خدایا کاری کن که بتونم در این سکوت بمانم

خدایا کمک کن به دنبال جواب نرم خدایا لطفی کن مرا تنها مگذار خدایا .... .............

نمی دانم چرا دارم فکر می کنم خیلی ضعیف شدم دست چپم می لرزه یعنی از سکوت است؟

قلبم تیر می کشه یعنی از سکوت است؟

اما من نمی خوام سکوتم را بشکنم ... اگر بشکنم چی بگم ؟ چی سوال کنم؟

وقتی می دونم که جواب چی است چرا باید ازش بپرسم ؟



دوستم می گه باهاش حرف بزن اگر بدتر بشم چی ؟

خیلی سوال دارم از خودم از اون از اطرافیانم  از خدا ... اما می خوام سکوت کنم

دیشب قسم خوردم برای همیشه تنها باشم.......... نمی دونم چرا نمی تونم نفرت کنم

از تو از کارات .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باز هم سکوت می کنم امشب همه شب همه سال همه روز

دارم از دست می رم صبح که از خونه بیرون میشه به همه یک نگاهی می کنم

چون فکر می کنم دیگه بر نمی گردم ....................


نظرات 2 + ارسال نظر

الهی....

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)
گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)
گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)
گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد