انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

نیایش

ای خدای بزرگ...آنچنان عشق خود را در دل من جایگزین کن که جایی برای دیگری باقی نماند!

آنچنان روح مرا تسخیر کن که هوای دیگری نکند!

آنچنان همه ی هستی مرا از وجود خودت پر کن که از همه کس واز همه چیز بی نیاز باشم...

آنقدر به من معرفت ده که جز تو کسی را نپرستم

آنقدر به من عزت ده تا در برابر هیچ طاغوتی به زمین نیفتم...

آنقدر به من شجاعت ده که در مقابل هیچ ظلمی تسلیم نشوم!

ای خدای من...ای دوست ازل وابدی من...ای انیس شب های تار من...

ای مونس درد ها وغم های من...ای آنکه مرا خلق کردی...ای آنکه عشق خود را در دل من نهادی

ای آنکه راهی بجز سوی تو ندارم...

ای خدای علی...ای خدای بی پناهان...ای خدای قلب های شکسته!

ای خدای روح های تنها...تو مرا از همه چیز و همه کس کفایت کن...

سراپای هستی ام را آنچنان به خود مشغول کن که جز تو نیندیشم و جز تو چیزی نخواهم...



نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست جون اگه به خوندن رمان های خوب ایرانی علاقه داری بیا وبم و با معرفی اونها آشنا شو

سرباز 23 خرداد 1391 ساعت 00:45 http://mylifedays.blogsky.com/

خیلی عرفانی بود. توی این حوزه هیچ حرفی برای گفتن ندارم...

سمیه 23 خرداد 1391 ساعت 11:22

آمین :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد