انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

من عاشق انم.........




 
میان منُ  تو

 
فاصله یک باران ست

 
و خیالت که مرا

 
از پنجره می گیرد

 
و می برد

 
قدم زنان تا عشق

 
می رسم به تو

 
با تن پوشی از آغوش

 
و دست هائی

 
پر از
 
طراوت اوّلین سلام

 
 
گل سرخی

 
که گلبرگ گلبرگ

 
در صدای عطرها

 
هجا می کند تو را

 
میان منُ  تو

 
فاصله یک باران ست






من عاشق اینم
  من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری
مثل روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم.

من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگیمو بزارم برای فردا



عاشق اون لحظه ام که .... پشت پنجره بشینم ،
حواست به من نباشه تو رو دزدکی ببینم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین 23 خرداد 1391 ساعت 15:26 http://blackmight.blogsky.com

فاصله میان ما یک پلک بود
پلک زد از خواب پریدم!
موفق باشی خوب مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد