انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

حرف...............


"خــــداحافظ"

کلمه قشنگی است

اگر: به موقع بگوییم...



تنـهــــــــایی .. تقــــدیر من نیست, تــرجــــیحِ منـــــه ...



همه چیز آرام است ..

دل من

استثنـــاســت ...!



در لابه لای دلشوره ها و ترس ها یم، لب پرتگاه ایستاده ام

میدانم دستم را نمیگیری..!!


فقط محض رضای خدا پرتم نکــن... !



حتی اگه از دوریت دق کنم ،

آرزوی اینکه بهت بگم برگرد رو به دلت می ذارم...



چهـ حَـــرف بــی ربـطیــستــ

کهــ مــَـرد گِریــه نـمی کنـــد

گاهـــی آنقـَـدر بُغــض داریـــ

کهــ فــقط بایـد مَـــرد باشـی

تــا بتـــونی گــِ ــریه کـنـــی



حــــــرف تــــــو که میشــــــود

مــــــن

چقــــــدر ناشیانه,

ادعــــــای بی تفاوتــــــی میکــــــنم!



میشنوی؟
بعد از اینکه تو دلم را صدا زدی

لحظه به لحظه دارد پاسخت را میدهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد