انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

............................

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم و با احساسم کردند.... و مرا در دور


دست خودم تنها گذاشتند و من امروز به پایان خودم نزدیکم، پروردگارا به من بیاموز در این


فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند............................

 

اینجا جاییست که نوازشها هم خشن شده اند، زخم میزنند بجای اینکه آرامت کنند

 

خدایا در انجماد نگاههای سرد این مردم دلم برای جهنمت تنگ شده است..................

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز 3 خرداد 1391 ساعت 17:13 http://mylifedays.blogsky.com/

چه غمگین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد