انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

با خودم قهرم

از امروز تا همیشه با خودم قهرم آری با خود خودم چون وقتی تصمیمی می گیرم 

 

هیچ با من همکاری نمی کنه این خود خودم من را خورد می کند و من را وسط راه  

 

تنها می گذارد خسته ام از خودم از بس من را نیمه راه رها کرده ................ 

 

می خوام جدا شم حتی از خودم اما .....کو جراعت کو قدرت دلم می خواد برای مدتی 

 

برم یک جایه دور جای که هیچ کسی نباشه .... تنهای تنها باشم واقعا به ارامش نیاز دارم 

 

دلم می خواد مدتی با همه چیز خداحافظی کنم اما در این دنیایه پر از جنجال کجا میشه 

 

کجا میشه جای رو پیدا کرد که گرگی در کمین نباشد کجا میشه رفت که بدون مزاحم گریه کنی 

 

خدایا دلم تنگه بد جود ......آه ـآه جای برای داد زدن هم ندارم  ارام ارام از درون دارم اب میشم 

 

اما بدون اینکه کسی بداند دردم را بدون اینکه کسی بفهمد دارم از دست می رم چقدر سخت  

 

است خود را اغشته به محبت دروغین کنی افسوس افسوس صد افسوس که دلم از دست رفت 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام ......
انسان بعضی مواقع نیاز به این دارد که تنهای تنها باشد.تا خودش را پیدا کند و بفهمد که کیست و چکار می کند.ای کاش بتوانیم در تنهائیهایمان راه خوبی را پیدا کنیم وبهترین مسیر به سمت پروردگار و نزدیکی به او را بیابیم ومحبتش ان محبت حقیقی وعشق واقعی را بدست اوریم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد