انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

توقف ارزو ها

گاهی باید ارزو ها را توقف داد گاهی کمی باید به فکر دل باشی که اون بیچاره چه گناهی  

 

کرده که باید این همه عذاب بکشه .... وقتی می دونی به بن بست هستی ایستاد شو  

 

بیشتر از این خود را عذاب نده .... بیشتر از این به خیالات به محالات فکرنکن زندگی را بساز  

 

حتی اگر شده از زور کار بگیر گرچه می دونم انرژی هم نمانده مبارزه کن با خودت چون 

 

داری از بین می ری مواظب خودت باش مواظب ارزوهات چون بعضی ها امکان نداره  

 

پس رحم کن به خودت به زندگیت به کسانی که با تو هستن به کسانی که با تو  

 

زندگی می کنند ........حرف های است که همیشه خودم به خودم می گم  

 

 

 

 

 

 

با تو ام ...  

 

فرزند عزیزم:

آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو..روزی خود میفهمی
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصبانی نشو
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرام 29 اسفند 1390 ساعت 20:42 http://fh.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی زیبا بود و تصویری که خلق کردید بسیار زنده ست و گیرا. اجازه بدین سال نو را خدمت شما و خونواده عالیقدرتون صمیمانه تبریک عرض نمایم و سالی شاد را برای شما و خونواده عالیقدرتون آرزوکنم.

راحله 3 فروردین 1391 ساعت 17:54 http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست عزیز،

سال نو و آغاز بهار مبارک.
امیدوارم همیشه گل خنده روی لبهات باشه و سبد آرزوهات از بهترینها لبریز.

بهاری باشید

بی نام 10 فروردین 1391 ساعت 10:15

زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد