انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

تنهایی

نمی دونم این چند روز چرا اینطوری شده بد جور احساس افسردگی و تنهایی می کنم 

 

بی نهایت  ....خدایا دریاب مرا ...دریاب تا بتوانم با این تنهایی بسازم دریاب مرا تا در این  

 

تنهایی دست به کار بی عقلی نزنم

 

 

 

 

باعث بانی اون خودم هستم می دانم ....همین ازارم می ده خودم کردم که لعنت بر خودم باد 

 

خدایا خیلی تنها شدم ........ 

 

 

 

خسته ام از خودم خیلی و  این را هم می دونم که دیگران هم بشدت از من خسته هستن 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب 28 اسفند 1390 ساعت 10:56 http://fatehanemahtab.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید بهتون تبریک میگم.هم عکس ها و هم مطالب خیلی جالب و خواندنی هستند
منم پشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم.

فاطمه 28 اسفند 1390 ساعت 11:11 http://ro0oz.blogsky.com

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر ....

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانی تان
سال نو مبارک.

[ بدون نام ] 28 اسفند 1390 ساعت 23:05

خودتو عذاب نده ، تو تنها نیستی ، همه از این روزها داشتیم . به خودت اینطور نگاه نکن که عیبی داری. خودتو ببخش همین الان. ما می تونیم دیگران رو با کلی بدی ببخشیم . چرا خودمونو نبخشیم و با خودمون با مهربانی رفتار کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد