انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

تو کیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

تو کیستی؟
 
هان؟

یادم آمد...

...

تو همانی که روزی با پاهایت آمدی


و نماندی و رفتی!!!
و من
...
من همانم

که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم
hamtaraneh.com 
 
 
hamtaraneh.com 
کاش می شد از لحظه لحظه دقایق زندگی عکس گرفت که اگر ورزی ادمی مثل تو زیرش زد سند داشته باشیم  
  
باز هم دیشب خوابم نبرد و فکر و خیال داشت دیونم می کرد با اینکه بی نهایت اعصبانی بودم کمی با دوست جونم حرف زدیم   
البته با پیامک گفت و گفت اخرش بی نتیجه بود فکر کنم اون خوابش برد من هم دیگه پیامک ندادم ........  
یک پیامک به مبایلم دارم رفتم چند بار خواندم تا نه دیگه زنگی بزنم و نه دیگه پیامی بدم هر وقت دلم هواشو  
 
می کنه می روم و این پیام را می خونم ......... نمی دونم وقت خواندنش اعصبانی بشم یا نه به هر حال باید بخوانم که  
 
دیگه زنگ نزنم ............. نظر شما چی است ............؟؟؟؟؟؟؟ 
 
نظرات 7 + ارسال نظر
ندارد 27 تیر 1390 ساعت 10:32

اصلا هم جالب نبود

سلام با اینکه نمی دوم چه کسی هستی اما شاید به نظر شما خیلی چیزها جالب نباشد بودن ادمها . درک ادمها. احساس ادمها. تپش قلب ها . ناراحتی ها. احساس ها. اشک ها. خنده ها.دوست داشتن ها. همه چیزو همه چیز

ندارد 27 تیر 1390 ساعت 10:42

زندگی هم است . گاهی عاشقی گاهی دل دیقی.

hamid 27 تیر 1390 ساعت 11:26 http://www.tribune90.blogsky.com

salam damet garm khub budesh

سمانه 27 تیر 1390 ساعت 11:31 http://fands.blogsky.com

سلام من اومدم سر زدم به وبلاگت خیلی قشنگ بود.بازم بهم سر بزن

سعید 27 تیر 1390 ساعت 13:08 http://sokut23.blogsky.com/

گاهی وقتا فراموش کردن تنها راهه..هرچند غیرممکنه..

درود
مرسی که بهم سر زدی
وب زیبایی داری
این متنت زیبا بود و تلخ
شاد باشید

تو کیستی ؟
تو همانی که فریاد زدی نرو.اما رفتم
اپم زود بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد