انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

هنوز دوستت دارم

روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم.. تنهائی را دوست دارم چون نیست بی وفا . تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش 

 

 کرده ام.. تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست.


تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست.. تنهائی رادوست دارم چون در خلوت وتنهائیم در انتظار خواهم گریست وهیچ کس 

 

 اشکهایم را نمیبیند.. اما از روزی که تو رادیدیم نوشتم.. ازتنهائی بیزارم چون تنهائی یاد آور لحظات تلخ بی تو مردنم است . 

 

 

 

 

از امروز دیگه کاری به کار کسی ندارم می دونید چــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟ 

 

چون قسمم دادن که دیگه نه دوست داشته باشم نه عاشق بشم و نه احساس دوست  

 

داشتن کنم قسمم دادن که احساس را تو وجودم خفه کنم با احساسات مقابله کنم  

 

احساسات را بکشم ..............  

 

من قبول کردم که دیگه پیامک ندم اما قبول نکرد که دیگه دوست نداشته باشم  

 

عشــــــــــــــــــــــــق من کم اوردی باز هم و من پیروزم  خوشحال یک پله بالاترم  

 

چون هنوز دوســـــــــــــــــــــــــــــتت دارم  

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سمیه 26 تیر 1390 ساعت 10:58

یه کم آروم باش تا بشنوی!

hamid 26 تیر 1390 ساعت 12:23 http://www.tribune90.blogsky.com/

سلام

مرسی از نظر خوب شما دوست عزیز

وبلاگ شما هم عالی هستش
راستی دوست داشتی منو با اسم عکس ،شعر عاشقانه وهمه چیز لینک کن و هم چنین اگه خاستی تا شما رو با اسمس که می گین لینک کنم خوشحال میشم

نوشته غمگینی بود. دلم گرفت...

سعید 26 تیر 1390 ساعت 12:56 http://sokut23.blogsky.com/

عشــــــــــــــــــــــــق من کم اوردی باز هم و من پیروزم خوشحال یک پله بالاترم



چون هنوز دوســـــــــــــــــــــــــــــتت دارم

واقعا زیبا بود..
ممنون که بهم سر زدی ..من لینکت کردم اگه دوس داشتی لینکم کن..

دریا 26 تیر 1390 ساعت 13:39 http://www.darya90.blogsky.com

سلام دوست خوبم
خدای من خدای من این معرکست واقعا شرح حال منه.
این یکی از بهترین پست ها تو وبلاگ هایی است که تا به حال خوندم.با اجازتون این مطلب رو میخوام برای یکی از دوستام میل کنم البته با ذکر منبع.
خسته نباشی وبلاگ بسیار زیبایی داری مخصوصا غالبت که یک عالمه برا خودش.
مرسی

سلام عزیزم...

عالی بود...

و چقدر حالت شبیه منه...


........................
تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا

مها 26 تیر 1390 ساعت 14:09 http://moha.blogsky.com

لینکت کردم عزیزم

ببین اسم لینکت خوبه یا چیزی می خوای اضافه کنم؟

سلام
میدونم که نوشته هام مسخره هستن اما چیکار کنم دلم میگه خودم که نمینویسم.
وبلاگ تو قشنگ تره از مال من.ممنون که نظر دادی.خیلی ممنون.من لینکت کردم تو هم اگi خواستی لینکم کن.دلم بد گرفته.پس بهتره برم.
خواستی بازم سر بزن.
موفق باشی

مرسی

memol 27 تیر 1390 ساعت 02:17 http://www.parisho0n.blogsky.com

منم دقیقا برنده شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد