انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

دلم خسته است

دلم می خواد بگم بنویسم اما نمی دونم از کجا شروع کنم اولش چی بگم  

 

که به اخر حرف دلم ختم بشه.....می دونی خیلی خسته ام از روزگار 

 

از دوست داشتن های الکی ... از ابراز علاقه بیخودی از به دام انداختن دل بی گناه 

 

از اسیر کردن اشک ها از شکستن دل ها امروز روزی است که دلم می خواد  

 

چشمام رو روی هم بزارم و دیگه اصلا باز نکنم امروز روزی است که دلم می خواد 

 

داد بزنم ... منو دلم به هم تصمیم گرفتیم داد بزنیم که نه عشقی است نه دوست داشتنی 

 

نه دلی تو سینه ادمهاست پس بزار تنها بمونم تنهای تنها  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه 20 تیر 1390 ساعت 11:10

سلام عزیزم

وبلاگ زیبایی دارید....بخصوص شعراش خیلی دلنشینه
انشاالله موفق باشید

سپیده 21 تیر 1390 ساعت 09:27 http://zendegieno.blogsky.com

طلا جان ممنون از حضورت
وبلاگ زیبایی داری :)
موفق باشی

مریم 21 تیر 1390 ساعت 13:25 http://arameshesabz.blogsky.com

وب خیلی قشنگی داری منم دقیقا حال تو را دارم با افتخار لینکت میکنم بازم به من سر بزن خوشحال میشم عزیزم.

عشق هست حتی واقعیش .
آنچه تو به عنوان عشق دیدی عشق نبود بلکه هوسی گذرا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد