انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

من از جنس زمینم

من از جنس زمینم خوب می دانم


که اینجا جمعه بازار است و دیدم


عشق را در بسته های زرد و کوچک نسیه می دادند


در اینجا قدر نشناسند


و مردم شعر حافظ را به فال کولیان


اندازه می گیرند


نیا باران


 زمین جای قشنگی نیست


نظرات 1 + ارسال نظر
یاسین 18 اسفند 1389 ساعت 23:20 http://www.zarihedelha.blogsky.com

سلام. خیلی شعرای قشنگی اینجا هست آدم به هیجان میاد از خوندنشون...واقعا عالیه/// مرسی از کامنت محبت آمیزتون.
اگه دوست داشتین دلنوشته های من رو می تونین توی اون یکی وبلاگم به نام www.sooryas.blogsky.com بخونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد