انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

باز چشمام هوای گریه داره

با سلام بر ضامن آهو 

 

 

باز چشمام هوای گریه داره هوای یاری داره که کبوترهای دور حرمش حلقه زدند 

 

 

 

چشمام به یک شستشو احتیاج دارند که با نگاه کردن به منارهای حرمش قطره ای  

 

اشک از چشمانم جاری شود یا امام رضا امروز روز میلاد توست طلب کن دلهای که  

 

امرروز صدات می کنند پیش خداوند بگو از دلهای خسته ای که وقتی به حرمت میان  

 

اروم می گیرند به خدا بگو از دستهای خسته ای که هر لحظه دعا می کنند به زری برسند  

 

و وقتی دستها به زری مبارک می رسد بی اخیتار اشک ها جار ی می شود . 

 

امید دلها خسته باشه چون خانه ات کلبه است برا ی خسته دلان   

 

مرا فرا خوان تا بار دیگر دستهای خسته ام در یابد تو را مرا فرا خوان تا بار دیگر  

 

غبار را از چشمانم بشوی مرا فرا خوان تا بار دیگر مانند کبوترانت به دور حرمت بگردم  

 

مرا فرا خوان یا امام رضا توای پناه دل خسته گان دلم امروز خسته تراز هر روز است  

 

 

میلادت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد