انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

چندی در مورد ضامن آهو

 

 

شناسنامه ی حضرت رضا

نام :علی

لقب : رضا

کنیه: ابوالحسن

تاریخ تولد:11ذی القعده سال 148 هجری قمری

محل تولد: مدینه

نام پدر: موسی

نام مادر: نجمه

تاریخ شهادت: آخر صفر سال202 هجری قمری

محل شهادت: روستای سناباد

سال شمار زندگی امام رضا(ع) بر اساس تاریخ ه.ق

148: تولد امام رضا(ع)

179: زندانی شدن امام موسی کاظم (ع) در زندان به دستورهارون الرشید

183: شهادت امام موسی کاظم (ع) در زندان بغداد و آغاز امامت حضرت رضا(ع)

200: هجرت تحمیلی امام رضا(ع) از مدینه به مرو

201: تحمیل ولایتعهدی به امام رضا (ع) از سوی مأمون

203: شهادت اماوم رضا

 

  

 

لقبها
رضا، صابر، زکی، ولی، فاضل، وفی، صدیق، رضی، سراج الله، نورالهدی، قرة عین المؤمنین، مکیدة الملحدین، کفوالملک، کافی الخلق، رب السریر

 

مجبور شدم به هر کسی رو بزنم  




یک سر به شما ضامن آهو بزنم 

 

تحقیر شدم چونکه فراموشم شد 
 در محضر هر غریبه زانو بزنم  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد