انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

قلک کودکی

 

 

 

وقتی کوچیک بودم بابای برام یک قلک خریده بود با خوشحالی پولهامو توش جمع می کردم از اول صبح تا بعد از ظهر .....اما وقتی بعد از ظهر می شد .... یواشکی می رفتم و قلک و پاره می کردم و پولهاشو خرج می کردم ....... 

 

 

صبح که بابای می خواست بره سر کار می امدم و می گفتم بابای برام قلک می خری ؟ بابای با لبخندی که بر لب داشت گفت: دختر جون دیروز برات قلک خریدم اونو چی کارش کردی ؟  

می گفتم: بابای دیروز یک عموی امد و جوجو می فروختم من هم خریدم ... بعد بابای لبخند زدو گفت : می خرم دختر گلم .... کار من شده بود هر روز قلک پاره کردن و دوباره صبح زود از خواب بیدار شدن و رفتن پیش پدر برای خرید قلک ..... من خوشحال از اینکه بابا برام قلک می خره و بابا ناراحت از اینکه دخترش داره بزرگ میشه..... 

 

 

 

امروز افسوس می خورم و می گم : چی می شد به جای اینکه داخل قلک پول می نداختم خاطرات کودکی رو در اون ذخیره می کردم لبخندهای پدر؛نگاه معصومانه خودم؛ رفتارهای بچگانه؛ اخمهای پدر؛ نگاه های مادر؛ تا که هر وقت دلم تنگ می شد هرزگاهی نگاهی می انداختم به داخل قلک ..............چون امروز نه لبخند پدر با من است .نه نگاه مادر و نه کودکی خودم .... 

 

افســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو  س  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
چشم براه 21 تیر 1389 ساعت 08:41 http://javannama.blogfa.com/

سلام بر شما دوست عزیز
وب زیبای شما رو دیدم و از مطالبش لذت بردم .
آرزو دارم در رسیدن به تمام آرزوهای قشنگت موفق باشی .
می خواستم بگم اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن ؛ ضرر نمی کنی !!
زندگیت سبز . عزت زیاد

تشکر دوست عزیز از اینکه به من سر زدی ممنون ....

وب زیبایی داری عزیز موفق و سر بلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد