انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا
انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

انقدر دوستت دارم که بعضی اوقات یادم می رود تو دوستم نداری....

شـــــــــــــــــــــکرت خـــــــــــــدایا

میدان آزادی

 

 

از میدان آزادی خاطرها دارم اخه من و بابا همیشه می رفتم چقدر منظره زیبایی دارد با مخصوص تو شب خیلی دیدنی است یادم است یک روز 22 بهمن که راهپیمایی بود ما هم رفتیم اون روز این میدان شاد تر از همیشه بود انگار داشت می خندید مردم زیادی امده بودند . بچه ها ؛پیر؛جوان ؛ همه و همه فقط به خاطر یک هدف امده بودند و ان هم روز 22 بهمن بود . من همیشه دوست داشتم اون بالا  برم اما نشد . افسوس........... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد